Księgowość

  • Podstawowe pakiety księgowe

    Pakiet STANDARD 180 zł netto/miesiąc + 8 zł netto za dokument, Pit roczny w cenie

     

    szczegóły pakietu

    Pakiet MINIMUM
    120 zł netto/miesiąc (Pit, Vat kwartalne) + 8 zł netto za dokument, Pit roczny 50 zł netto

    szczegóły pakietu

    Pakiet MIKROFIRMA 180 zł netto/miesiąc + 8 zł netto za dokument, od 50 dokumentów cena za dokument ustalana jest indywidualnie, Pit roczny w cenie

    szczegóły pakietu

    Indywidualne podejście

    Bierzemy pod uwagę specyfikę działalności i cele biznesowe naszych Klientów. Konstruujemy również spersonalizowane Pakiety dostosowane do indywidualnych potrzeb i nietypowych wymagań.

     

    Dedykowany opiekun

    Każdy Klient posiada dedykowanego opiekuna Klienta oraz specjalistę ds. finansów (księgową).

     

    Optymalizacje podatkowe

    Dbamy o optymalizację podatkową prowadzonej przez naszych Klientów działalności – szczegóły znajdują się w Kategorii Podatki.

     

    Doświadczenie

    Posiadamy ponad 10-letnie doświadczenie, również w obsłudze Klientów z segmentu VIP
    o ponadprzeciętnych dochodach.

     

    Dogodna lokalizacja

    Znajdujemy się w centrum Warszawy – wszystkie dokumenty można dostarczać do nas elektronicznie
    (w postaci skanów lub zdjęć), bez konieczności dostarczania oryginałów lub odbieramy je osobiście
    w zależności od indywidualnych ustaleń w ramach Pakietu.

     

  •  

    Obsługa umów o pracę
    UMOWA O PRACĘ 55 zł netto/miesiąc/pracownik

    szczegóły usług

     

     

    Umowy cywilnoprawne

    UMOWY ZLECENIE 45 zł netto/miesiąc/umowa

    szczegóły usług

    UMOWY O DZIEŁO LUB ZLECENIE BEZ ZUS 25 zł netto/miesiąc/umowa

    szczegóły usług

    UCHWAŁA POWOŁANIA NA CZŁONKA ZARZĄDU 25 zł netto/miesiąc/osoba

    szczegóły usług

    Wszyscy Klienci w ramach usługi kadrowo-płacowej obsługiwani są przez specjalistę ds. kadr i płac, który zdobywał doświadczenie obsługując duże i znane marki.

     

  • Naszych Klientów wspieramy w większości formalności urzędowych, przede wszystkim związanych
    z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą.

     

    Zakres usług

    doradztwo związane z rejestracją działalności gospodarczej (planowanie struktury)
    rejestracja działalności gospodarczej w imieniu Klienta (zgłoszenie do ZUS, US)
    reprezentacja przed urzędami, we wszystkich sprawach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą (zaświadczenia, zezwolenia, odpisy)
    udział w czynnościach kontrolnych US, ZUS, PIP, instytucje unijne
    reprezentowanie Klienta przed urzędami w sprawach prywatnych tj. rejestracja pojazdu – urząd komunikacji USC, Sądy Wieczystoksięgowe
    zarządzanie rachunkiem firmowym Klienta (przelewy do ZUS, US, kontrahentów)

     

    Wynagrodzenie za usługi dodatkowe

    Wynagrodzenie za usługi dodatkowe kalkulowane jest indywidualnie. Zależy przede wszystkim od czasochłonności oraz rodzaju Pakietu posiadanego przez Klienta.

     

  • Ważne informacje
    Szczegółowe informacje istotne dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, znajdą Państwo w przygotowanym przez nas materiale: Ważne informacje dla Klienta (PDF 0,6 MB)

     

    Terminy i przelewy do ZUS i US

     

    Dostarczanie dokumentów do biura SOHOfinance do 12 każdego miesiąca
    Informacja o wysokości składek ZUS do 5 każdego miesiąca
    informacja o wysokości podatku z tytułu PIT do 18 każdego miesiąca/kwartału*
    Informacja o wysokości podatku z tytułu VAT do 20 każdego miesiąca/kwartału*
    Obowiązkowy termin płatności składek do ZUS do 10 każdego miesiąca
    Obowiązkowy termin płatności podatku z tytułu PIT do US do 20 każdego miesiąca**
    Obowiązkowy termin płatności z tytułu VAT do US do 25 każdego miesiąca**

    * Pod warunkiem przekazania dokumentów do biura SOHOfinance do 12 dnia danego  miesiąca
    **Klienci rozliczający się z US z tytułu PIT i/lub VAT kwartalnie stosują się do powyższych terminów co kwartał

     

     

     

 

 

 

 

 

Wyślij formularz | 22 460 85 50