- Podstawowe pakiety księgowe
Pakiet STANDARD |
185 zł netto/miesiąc + 8 zł netto za dokument, Pit roczny w cenie
|
Pakiet MINIMUM
|
125 zł netto/miesiąc (Pit, Vat kwartalne) + 8 zł netto za dokument, Pit roczny 50 zł netto
|
Pakiet MIKROFIRMA |
185 zł netto/miesiąc + 8 zł netto za dokument, od 50 dokumentów cena za dokument ustalana jest indywidualnie, Pit roczny w cenie
|
Indywidualne podejście
Bierzemy pod uwagę specyfikę działalności i cele biznesowe naszych Klientów. Konstruujemy również spersonalizowane Pakiety dostosowane do indywidualnych potrzeb i nietypowych wymagań.
Dedykowany opiekun
Każdy Klient posiada dedykowanego opiekuna Klienta oraz specjalistę ds. finansów (księgową).
Optymalizacje podatkowe
Dbamy o optymalizację podatkową prowadzonej przez naszych Klientów działalności – szczegóły znajdują się w Kategorii Podatki.
Doświadczenie
Posiadamy ponad 10-letnie doświadczenie, również w obsłudze Klientów z segmentu VIP
o ponadprzeciętnych dochodach.
Dogodna lokalizacja
Znajdujemy się w centrum Warszawy – wszystkie dokumenty można dostarczać do nas elektronicznie
(w postaci skanów lub zdjęć), bez konieczności dostarczania oryginałów lub odbieramy je osobiście
w zależności od indywidualnych ustaleń w ramach Pakietu.
-
Obsługa umów o pracę |
|
UMOWA O PRACĘ |
60 zł netto/miesiąc/pracownik
|
Umowy cywilnoprawne |
UMOWY ZLECENIE |
45 zł netto/miesiąc/umowa
|
UMOWY O DZIEŁO LUB ZLECENIE BEZ ZUS |
25 zł netto/miesiąc/umowa
|
UCHWAŁA POWOŁANIA NA CZŁONKA ZARZĄDU |
25 zł netto/miesiąc/osoba
|
Wszyscy Klienci w ramach usługi kadrowo-płacowej obsługiwani są przez specjalistę ds. kadr i płac, który zdobywał doświadczenie obsługując duże i znane marki.
-
Naszych Klientów wspieramy w większości formalności urzędowych, przede wszystkim związanych z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą.
Zakres usług
doradztwo związane z rejestracją działalności gospodarczej (planowanie struktury) |
rejestracja działalności gospodarczej w imieniu Klienta (zgłoszenie do ZUS, US) |
reprezentacja przed urzędami, we wszystkich sprawach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą (zaświadczenia, zezwolenia, odpisy) |
udział w czynnościach kontrolnych US, ZUS, PIP, instytucje unijne |
reprezentowanie Klienta przed urzędami w sprawach prywatnych tj. rejestracja pojazdu – urząd komunikacji USC, Sądy Wieczystoksięgowe |
zarządzanie rachunkiem firmowym Klienta (przelewy do ZUS, US, kontrahentów) |
Wynagrodzenie za usługi dodatkowe
Wynagrodzenie za usługi dodatkowe kalkulowane jest indywidualnie. Zależy przede wszystkim od czasochłonności oraz rodzaju Pakietu posiadanego przez Klienta.
-
Terminy i przelewy do ZUS i US
Dostarczanie dokumentów do biura SOHOfinance |
do 10 każdego miesiąca |
Informacja o wysokości składek ZUS |
do 5 każdego miesiąca |
informacja o wysokości podatku z tytułu PIT |
do 18 każdego miesiąca/kwartału* |
Informacja o wysokości podatku z tytułu VAT |
do 20 każdego miesiąca/kwartału* |
Obowiązkowy termin płatności składek do ZUS |
do 10 każdego miesiąca |
Obowiązkowy termin płatności podatku z tytułu PIT do US |
do 20 każdego miesiąca** |
Obowiązkowy termin płatności z tytułu VAT do US |
do 25 każdego miesiąca** |
* Pod warunkiem przekazania dokumentów do biura SOHOfinance do 10 dnia danego miesiąca
**Klienci rozliczający się z US z tytułu PIT i/lub VAT kwartalnie stosują się do powyższych terminów co kwartał